Forums / Community / Recruiting

FIND PLAYERS FOR HALO 5 FORGE PC

OP NEXUS NX

  1. 1
  2. ...
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. ...
  9. 9
Lets play some Halo! Add/invite me
Really excited, I play really anything. -Add me Exphonix
Looking for people to simply play some Swat on PC Forge and maybe introduce me to some good maps and game-types.

XSmithLaLadLaX
Just add me and send me a message! :)
Add me on this GT if you wanna play some forge with me and XSmithLaLadLaX :)
Hey, My Tag Is TzuperTzvi, I've Been Playing Halo Since CE... Uh... I Couldn't Afford A One So, I'm Pretty Hyped For This... Yeah, HMU? <3

(Edit: I Meant XBox One.)
Please add me :)
looking for some peapol add me on this account acturecrap
I usually host a lot of minigames like fatman/ teacher/ dead by daylight etc.
If you'd like to join add me: vectorblade
T051N4T0R. Would love to play some epic customs and need help playtesting my maps! Add me!
Hi, I'm new to this franchise and looking for some friends to play with :D
Looking for people to play custom games with - add handsomebugger . Cheers!
EU/uk servers add me pls down for custom games, wheres the server Brower 343!!! add: Fatfairy007,
add and send message
I just want to play some halo , add me , Oukanagi
Add me to demonspeed360
Add me please I would like to play with some people, needing some friends to play with dont really have any. Add me TomalBeast2. Please and thank you hope to play with all yall soon
Add me too love to play
ADD me too :Elitemaster8191
Just got PC Forge up and running. Add me for custom games! See you on the battlefield.
Hey! Gonna download Forge over night, looking to hop into some slayer games tomorrow. Add me if you wanna play! Lynmaxineprice is my gamertag
EU swe
Crazymonkyez
searching for firefight team and friends
  1. 1
  2. ...
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. ...
  9. 9