Skip to main content

Forums / Community / Matchmaking Feedback & Discussion

SOCIAL MULTI-TEAM IS HERE!

OP Lwkeo

  1. 1
  2. ...
  3. ...
  4. 2
Just entered the arena lobby to find social multi-team! Excited to try it out.

Update
it's 3v3v3v3, just like reach.. however it's on BTB maps and I'm not yet sure whether that's a good thing or not.
" before you is an alien artifact advanced beyond our comprehension "
"my god ..."
-multi team returns-
If true then -Yoink- yeah.
Sweett
Do not post inappropriate comments.

Spoiler:
Show
Anyone wanna team up later tonight add me!
Literally got an erection. Thanks for the news.
same
You're a damn liar. You better not be playing with my emotions Smokey!
Too bad all these playlists they add aren't all permanent
Halo is back!
xRaTIoNaLx wrote:
Too bad all these playlists they add aren't all permanent
weekly rotate is actually smart, yeah i prefer permanent obviously, but. making it weekly, makes players keep coming back.
It needs oddball and King of the Hill, but is still fun.
Yes! Thanks for telling me. Again, needs to be a permanent.
Literally got an erection. Thanks for the news.
Well then, that... "escalated" quickly.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
ADraws wrote:
It needs oddball and King of the Hill, but is still fun.
king of the hill probley won't make it because strong holds. but at this rate, oddball might come with the next update, because fairly sure infection will be a permenant thing like grifball
Dang son thats was up. Not too sure about BTB maps though. Rather have it on smaller ones.
Dang son thats was up. Not too sure about BTB maps though. Rather have it on smaller ones.
Me too! Would love to have 3-ball Oddball and KOTH in this too.
Awesome
Sooo exciting! It's going to be such a fun week for social Halo :D

Fingers crossed it becomes permanent!
  1. 1
  2. ...
  3. ...
  4. 2