Search

  1. 1
  2. ...
  3. ...
  4. 2

Forums


  1. The master chief collection has a battle pass I think and I’m really worried that the “infinite” part of halo means it’s gonna have a battlepass because personally I don’t like battle passes they make me feel like I have to...

  2. Did the rookie ever talk? I take it that you've never read Evolutions and New Blood since you asked that question. Nope I’ve only played the games

  3. Did the rookie ever talk?

  4. The master chief collection has a battle pass I think and I’m really worried that the “infinite” part of halo means it’s gonna have a battlepass because personally I don’t like battle passes they make me feel like I have to...

  5. If punching counts then fists though

  6. I like the pistol

  7. My older brother did when I was I was a lot younger. Halo 3 was brand new and I was still in Elementary school. I played it a lot and now that he’s moved far away we still play halo 5 together

  8. Apparently they used to eat people or something and they are currently slaves so yeah that kinda sucks. Still feel bad for killing the one that jamming out with as sick beat though

  9. Okay so I just remembered who my favourite character is. The female marine that says,”wanna hear my robot voice, I am a robot. Pretty good right.”

  10. Um I guess I should say Canada Ontario

  1. 1
  2. ...
  3. ...
  4. 2