Search

  1. 1
  2. ...
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. ...

Forums


  1. I think we're gonna see Prometheans, Flood, and Sentinels. Prometheans because duh, Flood because there's gotta be some flood on which ever ring they're on... assuming it takes place on a ring, and Sentinels because with Flood come Sentinels...

  2. I was just generally going to submit legendary or heroic as chief was such an epic character I think it would be more true to the nature of the hero to say that beating legendary on no deaths is the way Chief would play Halo.

  3. This probably isn't the best place to conduct a poll asking if players like Halo 3 or COD 4 more. Yeh I was going to say this is probably the most biased place to post this poll rofl! But I have to say there was I time I played both. Although cod to...

  4. Mine is the incendiary because i'm a bit of a pyro. YES! I was so stoked when they added it!

  5. Halo, because they have the halo rings, they have experience with fighting aliens, and the Covent and unsc could unite Gotta remember that Mass effect have the Reapers and the Geth which are not affected by the Halo rings Reapers are essentially mobile...

  6. I think they’re focusing on developing two large projects a game engine and then the game on top of it. I’m sure they don’t have time to tell us about the technical intricacies of building a game engine. I’m also sure we’d...

  7. Halo 2 is legend! It’s too bad halo 5 wasn’t done more like Halo 2 (focus on chief some Arby missions, vs focus on Locke’s squad 2 chief missions)...

  8. I’m sort of ambivalent on the subject, but for the sake of argument, how would they explain removing it from a lore perspective?

  9. Pre-ordering as soon as it comes available. I'm a glutton for punishment (not an invitation to make a bad game 343 XD) I know really lol I’m the same way, I kick myself for pre-ordering anything but damn this new engine has the ability to open...

  10. Insurrection

    Poll Discussions - Posted By Savage Shifu On

    This could definitely be ODST-esque. It still felt like halo but no shields made you feel less spartan like. Idk point is there are ways to make the game still Halo-esque

  1. 1
  2. ...
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. ...